کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316518 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حمله لشگر زامبی‌ها به کامپیوتر ایرانی‌ها

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا با اعلام هشدار درباره سوء استفاده مجرمان سايبري از رايانه­ هاي کاربران خانگي گفت: ايران يکي از 10 کشور دنيا است که رايانه­ هاي متصل به شبکه اينترنت در آن، براي حملات سايبري استفاده مي شوند.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ سرهنگ علي نيك نفس با اشاره به اينكه براساس گزارشات شرکتهاي معتبر امنيتي در چند سال اخير تعداد بدافزار­ها در سطح جهان رشد ­چند ده برابري داشته است، اظهار داشت: متاسفانه حجم آلودگي سيستم­هاي رايانه­اي کشور، بويژه سيستم هاي مربوط به کاربران خانگي بسيار زياد است.
وي با اشاره به اينکه براساس بررسي­ هاي انجام شده حجم زياد ترافيک بات­نتي در کشور توسط مجرمان سايبري آلوده به بدافزار شده و از اين طريق حمله­ هايي به سازمان ­هاي داخلي و خارجي صورت مي­ گيرد،ادامه داد: اين حجم آلودگي با وجود کمتر بودن تعداد کاربران و سيستم­هاي رايانه­ اي و همچنين کم بودن پهناي باند کاربران و سازمان هاي کشور در مقايسه با ساير کشورها، نشانه خوبي نيست. مجرمان سايبري با سو استفاده از رايانه­ هاي کاربران خانگي و آلوده کردن آنها به بدافزارهاي مختلف، موجب تبديل شدن کاربران داخل کشور به يک شبکه­ منسجم مي شوند. هر رايانه آلوده، زامبي ناميده مي ­شود که با ايجاد لشکري از زامبي­ هاي تحت فرمان اقدام به انجام اعمال مجرمانه و حملات سايبري و جاسوسي در سطح وسيع مي­ کنند، به عنوان مثال در برخي از گزارشات دوره­اي، ايران يکي از ده کشور دنيا است که رايانه­ هاي متصل به شبکه اينترنت در آن، براي حملات سايبري استفاده مي شوند.
نیک نفس افزود: با توجه به اينکه فضاي سايبر مجموعه ه­ایي از کاربران و سيستم­ هاي رايانه ­اي است که از طريق بسترهاي شبکه ­اي ديجيتال بسيار وسيع در سطح جهاني به يکديگر متصل و مرتبط شده ­اند، لذا ايمني و امنيت کل اين شبکه به ميزان قابل ملاحظه ­اي ارتباط مستقيم با امنيت شخصي تک­ تک کاربران و رايانه­ هاي متصل به آن دارد.
رئيس مرکز تشخيص و پيشگيري پليس فتا با اشاره به اينکه اگر در نقطه­ اي از اين شبکه بزرگ جهاني رايانه يا کاربري آسيب ­پذير يا تهديدزا وجود داشته باشد تمامي شبکه را آسيب پذير می کند، گفت: به موازات افزايش تعداد رايانه­ ها و کاربران آسيب­ پذير ميزان تهديدات نيز بيشتر مي شود؛ اين گونه شبکه­ هاي مجرمانه که توسط هکرها و مجرمان سايبري و در اغلب اوقات بدون آگاهي کاربران و مالکان سيستم­ ها ايجاد و کنترل مي شود، مي تواند علاوه بر سرقت اطلاعات شخصي کاربران از پهناي باند اينترنت آنها به منظور حمله به سامانه هاي مهم کشور سؤاستفاده کرده و کاربر را درگير جرمي مهم کنند.
وي يکي از بهترين روش هاي افزايش امنيت اينترنت و رايانه ­هاي خانگي کشور را که از بروز آسيب به هموطنان و سرقت اطلاعات آنان جلوگيري کرده و احتمال حمله به سامانه هاي مهم کشوري را نيز کاهش مي دهد، حفظ امنيت تک­ تک سيستم ها از طريق نصب و به روز نگهداري آنتي ويروس ها و ديواره آتش و ديگر مسائل امنيتي دانست.
نيک نفس با اشاره به اينکه کاربران بايد دقت داشته باشند که در صورت آلودگي سيستم شخصي يا اداري آنها به بدافزار امکان سرقت اطلاعات آنها وجود دارد، گفت: برخي بدافزارها با سوءاستفاده از سيستم رايانه و پهناي باند کاربران اقدام به حمله به سامانه­ هاي مهم سازمان ها و سيستم ­هاي حساس دولتي به عنوان نمونه بانک­ها می کنند.درواقع سيستم کاربر به عنوان مزدور و عامل حمله به کار گرفته مي شود.
اين كارشناس پليس فتا، به روز نگهداشتن سيستم عامل و نرم افزارهاي کاربردي که در صورت وجود آسيب پذيري در آنها موجب آلوده شدن رايانه به بدافزار مي شود، افزايش آگاهي از قرار گرفتن در معرض بات نت مانند دقت در باز کردن پيام­ هاي الکترونيک، دانلود فايل­هاي پيوست، کليک روي لينک­ هاي غيرمطمئن، استفاده از ابزار آنتي­ بات­ نت­ برای شناسايي و تلاش پيشگيرانه به وسيله مسدود کردن بات­ نت قبل از آلوده شدن رايانه را از توصيه هاي اين پليس به کاربران عنوان کرد.
وي ادامه داد: شناسايي بات نت بدون داشتن قابليت حذف آن سودمند نيست، زماني که بات­ نت روي رايانه­ شناسايي مي­ شود، با استفاده از نرم­ افزارهاي امنيتي داراي قابليت حذف بات­ نت، سريعاً بايد از بين برود.
نيك نفس همچنين از کاربران خواست در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با ما به اين پليس گزارش كنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19780 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/12/19 تعداد مشاهده: 1842
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

حمید 1392/12/19 18:20
علتشو هم بگو که از فیلترینگ گسترده وبه دنبال اون استفاده مردم از هر روش نا امنی برای دسترسی به اینترنت به جای فیلترنت ناشی میشهlay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet